Antón Louro destaca el firme compromiso del Gobierno central con la Mostra Internacional de Teatro de Ribadavia, que se traduce en una aportación de 80.000 euros

16/07/2010

Señala que en esta ocasión son dos ministerios, Cultura e Igualdad, los que han dado un apoyo decisivo para que la Mostra pudiera llevarse a cabo

Louro Goyanes felicita al Concello de Ribadavia por “manter viva unha cita anual coas artes escénicas que sitúa a Galicia no mundo”

Ribadavia, 16 de julio de 2010. El delegado del Gobierno en Galicia, Antón Louro, intervino hoy en el acto inaugural de la XXVI edición de la Mostra Internacional de Teatro de Ribadavia, un acto que tuvo lugar en la Casa do Concello de este municipio ourensano. Louro Goyanes destacó en su discurso el firme compromiso del Ejecutivo estatal con los valores culturales y sociales que representa la Mostra. Asimismo, hizo hincapié en que la colaboración económica del Gobierno central con esta importante cita cultural se ve incrementada año tras año y, en esta edición, asciende a 80.000 euros. En línea con esta última afirmación, el delegado del Gobierno señaló que en esta ocasión son dos ministerios, Cultura e Igualdad, los que se han volcado y se han comprometido económicamente para que la Mostra Internacional de Ribadavia pueda celebrarse con éxito.
“O teatro galego constitúe un eixo estratéxico da nosa industria cultural, que require un desenvolvemento pleno que lle permita xerar riqueza, benestar, postos de traballo e imaxe de marca para o noso país, como xa o están a facer compañías ben coñecidas. Apostar pola escena galega supón apostar pola pluralidade e a diversidade de Galicia, apostar por Galicia. Crer no noso teatro tamén é unha forma de comprometerse con Galicia. Desde o Goberno, os ministerios de Cultura e Igualdade participan desta filosofía e por iso este ano convertémonos nos principais patrocinadores deste festival, aumentando o investimento estatal a pesares das dificultades económicas que estamos a vivir”, manifestó Antón Louro.
Por último, el delegado del Gobierno en Galicia felicitó al Concello de Ribadavia, en calidad de organizadores, por “manter viva unha cita anual coas artes escénicas que sitúa a Galicia no mundo e que fai que Galicia sexa teatro para o mundo”.